SG Dösingen e.V....weil Tischtennis Spaß macht

Tischtennis im Südtirol (Kopie)

Über Pfingsten pilgerten Uschi, Vanessa, Michi, Geli, Thomas und Dave gen Süden zum legendären Schwarzenbach-Cup nach Auer. Der ganze Ort gehörte 3 Tage lang den Tischtennispielern. Es gab spannende Matches, viel gute Laune und das Wetter spielte auch mit. Wir kommen gerne wieder ...

2 Spalter

Tischtennis im Südtirol

Bavaria ipsum dolor sit amet soi guad sodala, aba Meidromml Greichats. Vergeltsgott glacht sauba kimmt boarischer, heid gfoids ma sagrisch guad unbandig. Damischa Ohrwaschl unbandig, und wos. Fias hi i mog di fei im Beidl Watschnbaam san und sei! Ned vui huift vui jo leck mi kimmt amoi und sei Brezn.

3 Spalter